Audyt obecności marki w Internecie
Internet to miejsce, w którym najłatwiej możesz zbadać efektywność prowadzonych działań marketingowych, ale także przestrzeń, która daje możliwość dokładnej obserwacji zachowań konsumentów oraz ich preferencji zakupowych dzięki wielu narzędziom. Nasz audyt obecności marki w Internecie przedstawi Ci pełen obraz tego, jak Twoja marka jest postrzegana przez internautów oraz co na jej temat można się od nich dowiedzieć.
Prowadzimy szereg badań społeczno-demograficznych Twoich konsumentów, ich opinii o produktach oraz aktywności na portalach społecznościowych które stanowią idealny punkt wyjścia do planowania strategii marketingowej na przyszłość. Dzięki naszemu audytowi wizerunku marki określimy jej newralgiczne punkty, braki w przekazywanych informacjach na jej temat, a także przedstawimy nowe możliwości. Określimy słabe i mocne strony dotychczas prowadzonych działań marketingowych i zbadamy ich rezultaty. Przyglądniemy się dokładnie aktywnościom podejmowanym przez konkurencyjne podmioty rynkowe, dzięki czemu otrzymasz pełen obraz Twojego brandu ujęty w szerokim kontekście.
Audyt obecności marki w Internecie
Co robimy?
Przeprowadzimy audyt marki w Internecie, który obejmie zarówno wszystkie kanały przekazywania informacji, jak i wszystkie media społecznościowe. Jego rezultatem będzie obszerny raport, w którym przekażemy raport z sieci, oraz przekażemy jego analizę jakościową, uwzględniając między innymi:- wizerunku funkcjonalnego marki
- stosunku emocjonalnego konsumentów
- stereotypów i przekonań, jakie żywią internauci
- zwyczajów zakupowych i miejsc dokonywania transakcji
- oceny przeprowadzonych kampanii marketingowych
- stopnia otwartości konsumentów na zmiany w zakresie pozycjonowania marki
- Analizę rynku i konkurencji
- jakość i zasięg aktualnie rozbudowanej marki
Analizą obejmiemy także opinie klientów oraz analizę konkurencyjnych brandów zawierających ocenę podejmowanych przez nie aktywności promocyjnych. Przeanalizujemy także prognozy trendów, jakie będą zachodzić w Twoim sektorze rynkowym oraz narzędzi, które wzbogacą Twoje działania marketingowe wraz z skutecznym budowaniem wizerunku w Internecie. W ostatniej części opracowania zawrzemy nasze wnioski i rekomendacje. Dzięki nim poznasz rozwiązania, które będą stanowić niemal gotowy plan marketingowy na przyszłość.